Tiimi

team_ville

Ville on intohimoinen markkinoinnin suunnittelija, jonka tavoitteena on saada markkinointi tuottamaan selkeää kilpailuetua, joka aikaansaa kasvua ja suurempia markkinaosuuksia.

Hänellä on lähes 20 vuoden kokemus liikkeenjohdosta, markkinoinnista, mediasta, asiakasymmärryksestä sekä digitalisaatiosta. Henkinen yrittäjä koko uransa ajan, yrittäjä yli puolet urastaan. 

Ville uskoo, että jokainen joka on tekemisissä asiakaskokemuksen kanssa yrityksessä, tekee markkinointia. Ja asiakaslähtöisyys on edellytys tehdä toimivaa ja nykyaikaista markkinointia.

Villen blogipostaukset 

  team_kari

Kari on numerointensiivinen liiketoimintastrategi. Hänen erikoisosaamistaan on brändin, tuotetarjoaman ja myyntiratkaisuiden kehittäminen, ja tulevien markkinamuutosten tunnistaminen tutkimuksin. Kari on inspiroiva numeronmurskaaja ja myyntistrategian kirkastaja, joka tekee projektinsa läpinäkyvästi ja tiiviisti yhteistyössä asiakkaan kanssa.

Kari on työskennellyt aiemmin N2-ryhmässä kehittäen mm. seuraavien yritysten liiketoimintaa: OP, ABB, Posti, VR, Stora Enso ja Helen. Aiemmin hän työskenteli vaativien tutkimuskonsultointiprojektien parissa perustamassaan Kuulas MillwardBrownissa.

Karilla on 10 vuoden kokemus myynti- ja markkinointijohtajan tehtävistä Talentumilla. Hän oli myös mukana lukuisissa yrityskauppajärjestelyissä, sekä uusien liiketoiminta-alueiden käynnistystyössä.

Voittajayritys hyödyntää asiakkaiden muuttuvat odotukset nopeammin kuin kilpailijansa.

Karin blogipostaukset

 

Ilmari on strateginen liiketoiminnan kehittäjä. Hän erikoistunut asiakaskokemuksen kehittämiseen, markkinoinnin ja myynnin prosesseihin sekä niissä hyödynnettäviin teknologioihin (esim. markkinoinnin automaatio, CRM). Hänellä on pitkä kokemus vaativien asiakasprojektien vetämisestä useassa maassa.

Ilmari on auttanut monia suuria ja keskisuuria yrityksiä kasvattamaan kassavirtaansa ja parantamaan tulostaan ottamalla käyttöön uusia toimintatapoja, teknologioita sekä analytiikkaa.

Ennen liittymistään CEO Helsinkiin hän on toiminut mm. markkinoinnin konsultointitoimisto Element Finlandin toimitusjohtajana ja it-yhtiö Nortalin kehitysjohtajana

 

Jan on media- ja kulttuurialan tekijä, joka rakastaa sanojen sijasta tekoja. Tekojen kautta on syntynyt mm. mediatalo, videotuotantoyhtiö, muutama kulttuurirahasto sekä sisältömarkkinointiyhtiö.

Parhaimmillaan Jan on osallistajana, fasilitaattorina, joka innostaa ihmisiä saamaan itsestään parhaan irti ja oivaltamaan oman potentiaalinsa. Tyhmyyden sijasta joukossa oivallus tiivistyy, jolloin käy usein niin, että pienellä tuella ihmiset ratkaisevat ongelmansa itse. Tämä on todellisen ongelmanratkomisen salaisuus.

 

Noora Repo

Noora on strateginen projektinjohtaja, jolla on kokemusta palvelumuotoilusta, digitaalisten palveluiden suunnittelusta ja markkinoinnista. Hänen erityisosaamista on suurten digitaalisten hankkeiden läpivieminen yhdessä asiakkaan ja kumppanien kanssa. Hän pystyy hahmottamaan pienistäkin yksityiskohdista koostuvat suuret kokonaisuudet ja innostuu tuodessaan logiikkaa epäjärjestykseen.

Noora on työskennellyt projektinjohtajana ja suunnittelijana mm. palvelumuotoilutoimisto N2 Nollassa, mainostoimisto Zeelandissa ja Skandaalissa sekä digitoimisto Euro RSCG 4D:llä Amsterdamissa. Asiakkaina on ollut mm. VR, Stora Enso, Sampo Group, Stockmann, POP Vakuutus, GSK ja Volvo Cars.

Nooran mielestä menestyneimmät yritykset keskittyvät projekteissaan pelkän lopputuleman sijaan myös siihen, kuinka muutos toteutetaan käytännössä: miten omia toimintatapoja tulee muuttaa, jotta asiakkaiden ja työntekijöiden ääni saadaan pysyvästi kuuluviin.

Nooran blogipostaukset